Anecdota


Mai pe romaneste…banc.Ion,Vasile,Ghita la bererie.

Ion:-Mai baieti asara am avut o cina romantica cu Veta.Sa va zic cum a fost?

Vasile si Ghita:-Ce rost are, amandoi o cunoastem bine …chiar foarte bine pe Veta.Vaduva de vreo 5 ani.

Vasile:-Mai baieti  io asara  am avut o cina romantica cu Ileana de la brutarie.

Ion si Ghita:-Si cum a fost?

Vasile:-Am framantat si am tot framantat  aluatul  la brutarie de m-a luat cu transpiratii.N-am mai rabdat si i-am zis:Auzi fa ,nu vezi ce caldura este ,cum poti sa stai imbracata cu catrinta si basma pe cap ?Fa si tu ca femeile de la oras. ..in bikini.A iesit cu neintelegeri de  principii,am plecat si m-am dus la Veta.Da’ tu Ghita?

Ghita:-Eee…io am avut un pranz romantic cu Geta.

Ion si Vasile:-Siii…ai tratat-o biiiine?

Ghita:-Geta ii soru-mea ,baaa!Inghetata si atat.La ora  zece  seara  am mers si eu la Veta.

Lasă un răspuns

