E jooi!


In Romania oaia e posibil sa devina un simbol national.Stema judetului Teleorman ,judetul de bastina a domnului Liviu Dragnea este mai jos iar ministrul agriculturii Daea e un meserias vechi.

Ce observati in stanga?Trei oi.

O cafeluta ,cevaaa …mai asa ca de avanpremiera?

una mica-mica  si slow-food.Fast-food-ul face rau la burtica.Inca una ….si ma duc.

 

Plimbandu-ma pe internet am dat de o doamna respectabila in  Anglia, cunoscuta drept „The Village Bicycle” ,numele real fiind Melanie .Si  e la mintea cocosului bicicleta se incadreaza la categoria „round”.

Azi e 1 iunie!Ziua mea.Cand eram mic-mic imi placeau piticii din poveste.

Cand am devenit mare-mare mi-a placut numai Alba-ca-Zapada.Timpul trece,omul se mai schimba.In ziua de azi daca zici ca iti plac numai Albe-ca-Zapada vei fi categorisit rasist .Adica de ce nu iti plac cele negre ca taciunele sau cele galbene ca lamaia.

Pentru combaterea rasismului s-au inventat siteurile alea  in care vezi femei de diferite rase la „nudul gol”.Si vei intelege ca intre rase singura diferenta este culoarea pielii.Dimineata o dai pe „cafe au lait” ,la ora 5 un ceai chinezesc si seara meniul este la alegere

:A-choco.Gabon(sau cote d’ivoire,senegal)

,B-Lait Danish,(sau swedish)

C-Euro boom(Uk+Spain+France+Italy+Czech+Poland),

D-nonEuro boom(Russia,Brasil,China,Korea,Japan,Thai)

Revenind la spatiul geografic in care traiesc  merita subliniata contributia Moldovei (1/2 in Ro si 1/2 in Rep Moldova)la combaterea rasismului.Doamne ajuta!Doamne ajuta!Doamne ajuta!

 

