Cu mainile curate


-Nu trageti domn’ Ciolos!Sunt eu …Gadea!

comisarul:-Si cine mai este cu tine?
Gadea:-Pai este Mircea Badea,Dana Grecu,Radu Tudor,Oana Stancu ,Adrian Ursu.
comisarul:-Fata la perete si mainile sus!In numele legii veti fi executati silit.
Dana Grecu:-Daca Franta a avut o Jeanne D’Arc si Romania trebuie sa aiba asa ceva.Ma supun.
Oana Stancu:-Stiti eu sunt casatorita ,am un copil,am un sot ….
Mircea Badea:-Pe mine nu ma silueste nimeni.Pot sa fac singur shpagate.
Adrian Ursu:-Si eu ,care tocmai acum m-am intors de la atelierul de facut medalii de langa Unirea,sa fiu executat?
Radu Tudor:-In actualul context geopolitic este imposibil sa ne executati.Fara stirile noastre Romania va sucomba.

P.S.In orasul Bucuresti sufocat de trafic auto se dau autorizatii de demonstratie in locuri care perturba traficul auto -pta Constitutiei,pta Universitatii fiind favorite.
De ce sa nu protesteze lumea pe stadioane? Ca tot sunt goale.Giulesti,Progresului,Steaua,Dinamo,etc

