Muzica si poezie


Vantul se dezlantuie in campie
Vantul se dezlantuie peste intreaga glie
Antrenand zeci de umbrelute de papadie
Care toate imi amintesc de o alba palarie

Si cand vantul iti sufla in ureche
Si cand simti ca ai o pereche
Nu ezita,,nu sta pe ganduri
Uneori mesajele sunt printre randuri.

Si atunci trebuie sa alergi ca un nebun
Sa iti gasesti echilibrul
Visand zilnic la ceea ce e mai bun.

Nu ezita nu sta pe ganduri
Uneori mesajele sunt printre randuri

Ce insorita este clipa
Cand sunt cu tine si-ti simt aripa
Ce luminoasa este aceasta noapte
Cand esentialul e spus in soapte:
Iubire!Iubire!Iubire!iubire!iubire!
De sute de ori „Iubire”

Vantul se dezlantuie in campie
Dar ce -mi pasa mie!
Sunt inconjurat de flori de papadie
Un vechi vis din copilarie .
Si cand vantul iti sufla in ureche
Si cand simti ca ai o pereche
Nu ezita,,nu sta pe ganduri
Uneori mesajele sunt printre randuri.

Iubirea se asterne peste campie
Si ce mult imi place iubirea mie!
Am intrat in vis cantand
Si ca un nebun m-am trezit strigand:
Papadie-palarie-da-mi-o mie, na-ti-o tie!

