One thing:miorlau,miorlau!


Dupa fiecare zi in care te privesc ca un bou
Imi dau seama ca Lumea asta e ca un ou
Si atunci iti spun de o suta de ori „te iubesc”
Pentru ca si deoarece,cand te vad… orbesc

Deci…iesi,,,iesi dracului-odata din capul meu
Deci…vreau liniste ,vreau liniste in jurul meu
Dar inca un gand nu imi da pace:
-Vreau sa fac ce imi place!

Eu zic sa pui berea la rece
Ca vremea vine,vremea trece
Si e pacat sa nu traim… atat cat traim,
In fiecare zi ,in fiecare noapte,
Sa nu ne distram ,sa nu traim printre soapte.

Deci…iesi,,,iesi dracului-odata din capul meu
Deci…vreau liniste ,vreau liniste in jurul meu
Dar inca un gand nu imi da pace:
-Vreau sa fac ce imi place!

Dupa fiecare noapte printre soapte
Toate delicatesele sunt coapte
Si nimic nu merita mai multa atentie
Decat citatele celebre zise cu intentie:
Repetitio est mater studiorum!

Deci…iesi,,,iesi dracului-odata din capul meu
Deci…vreau liniste ,vreau liniste in jurul meu
Dar inca un gand nu imi da pace:
-Vreau sa fac ce imi place!

