Bancul zilei


Asa grait-a Goagal!

Dacă nu puteți auzi ceea ce am încercat să spun
Dacă nu puteți citi de pe aceeași pagină
Poate că am de gând surd ,
Poate că am de gând orb
Poate că sunt din mintea mea
[ Pharrell : ] Toata lumea sus

[ Pre – refren : Robin Thicke ]
OK acum el a fost aproape , a încercat să te îmblânzească
Dar tu ești un animal , copil , e în natura ta
Doar lasă-mă să te elibereze
Hei , hei , hei
Nu aveți nevoie de nici acte
Hei , hei , hei
Că omul nu este creatorul

[ Refren : Robin Thicke ]
Si de aceea am gon ” ia o fată bună
Știu că -l vrei
Știu că -l vrei
Știu că -l vrei
Ești o fată bună
Nu pot lăsa să treci de mine
Ești departe de plastic
Vorbesc despre obtinerea criticat
Urăsc aceste linii neclare
Știu că -l vrei
Știu că -l vrei
Știu că -l vrei
Dar tu ești o fată bună
Felul în care mă apuca
Trebuie sa te urât
Du-te , te la mine
[ Pharrell : ] Toata lumea sus

[ Verse 2 : Robin Thicke ]
Ce vor face visele pentru
Când te-ai le blugi pe
De ce avem nevoie de aburi pentru
Ai cea mai tare curva din acest loc
Ma simt atat de norocos
Hei , hei , hei
Vrei să mă îmbrățișează
Hei , hei , hei
Ce rimează cu mă îmbrățișezi ?
Hei , hei , hei

[ Pre – refren : Robin Thicke ]
OK acum el a fost aproape , a încercat să te îmblânzească
Dar tu ești un animal , copilul e în natura ta
Doar lasă-mă să te elibereze
Hei , hei , hei
Nu aveți nevoie de nici acte
Hei , hei , hei
Că omul nu este creatorul
Hei , hei , hei

[ Refren : Robin Thicke ]
Si de aceea am gon ” ia o fată bună
Știu că -l vrei
Știu că -l vrei
Știu că -l vrei
Ești o fată bună
Nu pot lăsa să treci de mine
Ești departe de plastic
Vorbesc despre obtinerea criticat
[ Pharrell : ] Toata lumea sus
Urăsc aceste linii neclare
Știu că -l vrei
Îi urăsc linii
Știu că -l vrei
Îi urăsc linii
Știu că -l vrei
Dar tu ești o fată bună
Felul în care mă apuca
Trebuie sa te urât
Du-te , te la mine

[ Versetul 3 : T.I. ]
Un lucru cer de tine
Permiteți-mi să fiu cel care te-ai întors la fund
Du-te , de la Malibu , la Paris , boo
Da , am avut o cățea , dar ea nu este rău ca tine
Deci, ma lovit atunci când trece prin
O să-ți dau ceva suficient de mare pentru a rupe fundul în două
Swag pe , chiar și atunci când rochie casual
Vreau să spun că e aproape de nesuportat
În o sută de ani , nu îndrăznesc , aș fi făcut-
Trage un Pharside te las să mă trec prin
Nimic nu e ca ultima ta tip , și el pătrat pentru tine
El nu jart fundul și trage părul așa
Așa că mă uit doar și așteaptă pentru a vă salut
Dar nu te-ai alege
Nu multe femei pot refuza asta de agatat
Sunt un tip de treaba , dar nu-l lua dacă te cu mine

[ Bridge: Robin Thicke ]
Se agită atmosfera , pentru a primi în jos , ridică-te
Fă-o ca -l doare , ca a durut
Ce nu vă place de lucru ?

[ Pre – refren : Robin Thicke ]
Copil poți respira ? Am primit asta de la Jamaica
Acesta funcționează întotdeauna pentru mine , Dakota de Decatur , uh huh
Nu mai preface
Hei , hei , hei
Produce acum câștigătoare
Hei , hei , hei
Iată începutul nostru

[ Refren : Robin Thicke ]
Mereu am vrut o fată bună
( Pharrell : Toata lumea sus )
Știu că -l vrei
Știu că -l vrei
Știu că -l vrei
Ești o fată bună
Nu pot lăsa să treci de mine
Ești departe de plastic
Vorbesc despre obtinerea criticat
Urăsc aceste linii neclare
( Pharrell : Toata lumea sus )
Știu că -l vrei
Știu că -l vrei
Știu că -l vrei
Dar tu ești o fată bună
Felul în care mă apuca
Trebuie sa te urât
Du-te , te la mine

Haoleu si asta divorteaza!!!

http://www.mediafax.ro/life-inedit/robin-thicke-si-paula-patton-s-au-despartit-dupa-10-ani-de-casnicie-12146425

Una din cauze ar fi ca Miley Cyrus a avut limba prea lunga,a doua cauza ar fi ca pisicuta din clip a fost prea „domestica”….adica prea dulce

http://vimeo.com/64611906

Si cum Robin nu are  probleme cu diabetul a” halit-o” dintr-o inghititura……..cam vreo 60-90 de minute!!

