Ho,Ho,Ho!


Ca orice copil mi-am facut o lista cu dorinte pentru Craciun  si am trimis-o Mosului acum o saptamana. Lista mea:

1.consola Sony PS4 plus 10 jocuri
2.MacBook Air de 13 inch
3.Asus fonepad 7
4. 1 kg de ciocolata

Azi dimineata am primit un raspuns de la Mos
„Am auzit ca nu ai fost prea cuminte asa ca nu mai trec pe la tine cu sacul de cadouri dar in schimb iti trimit 2 ajutoare de ale mele ,Amalia si Alina , sa aiba grija de educatia ta timp de 48 de ore.”

Trosc-pleosc!Amalia si Alina….nu e rau!Dar …..nici macar o ciocolataaaa?

amalia

alina

graphics-christmas-trees-980702           Craciun Fericit!

2 gânduri despre &8222;Ho,Ho,Ho!&8221;

  1. In noaptea sfanta de Craciun lasa deoparte grijile si supararile. Deschide-ti inima si primeste un strop din binecuvantarea care se revarsa peste lume in aceasta noapte!

    Fie ca sarbatorile de anul acesta sa va umple sufletul de bucurie, incredere, speranta si iubire. Iar Mosul sa va aduca cele mai dorite si neasteptate cadouri voua si celor apropiati.
    Craciun fericit!

    Apreciază

Comentariile sunt închise.