Melodia zilei:Troublemakers/Plus poezia zilei(fara titlu)


troublemakers-get misunderstood

Troublemakers is an electronic music band from Marseille. It was formed by Fred Berthet, Lionel Corsini (DJ Oil) and Arnaud Taillefer. It has been a duet since the departure of Fred Berthet before the ”Express Way” album.

Song: ”Get Misunderstood”
Album: ”Doubts & Convictions” (2001)

Iubito!
Imi amintesc de cutia aurie
Din care catifeaua albastra iti placea tie
Iubito!
Imi amintesc de ale noastre vise
Unele permise,altele nepermise
Iubito!
Pe toate le-am aruncat in vazduh
Sa vedem ce are de zis Sfantul Duh.

Si apoi ne-am lipit unul de altul
Pregatiti in viata pentru a face saltul
Spre un alt viitor fierbinte
In care Tu vei tine minte
„-Te iubesc!”
Primele mele cuvinte.
 

2 gânduri despre &8222;Melodia zilei:Troublemakers/Plus poezia zilei(fara titlu)&8221;

Comentariile sunt închise.