Dă restart, să vezi ce iese!


PS:ce faci cand deschizi usa unei case de nebuni?

Zici: Aoleu!Inchizi usa si fugi

O data de e doua ori,de trei ori

A patra oara ,vorba americanului ,mai bine schimbi strada.

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

kencosciaÎn weekendul ăsta l-am cunoscut pe Ken Coscia, un master american în dezvoltarea personală. Foarte tare omul! Deschis, cu simțul umorului, în mod sincer pozitiv și (acum) îndrăgostit de România. Mi-a făcut capul mare cu câte i-au plăcut pe-aici. 🙂 Vrea să revină neapărat. Îi mulțumesc pentru multe.

Ken are o… scurtă biografie personală foarte interesantă. Merită aflată; povestea poate rearanja lucruri în mintea și în viața fiecăruia dintre noi.

„Într-o zi, mergeam pe stradă. Am întâlnit o groapă în mijlocul drumului. N-am văzut-o și am căzut în ea. I-am înjurat pe vinovați, fiindcă alții erau vinovați. Mi-a luat foarte mult până ce am reușit să ies de acolo. Ahh!

Într-o altă zi, treceam pe aceeași stradă. Groapa era la locul ei.

Vezi articol original 230 de cuvinte mai mult