Fotbal:Romania-Grecia


A fi sau a nu fi…calificat.
Piturca ,marele barbugiu ajuns antrenor de echipa nationala,fac pariu ..ca are deja 2 variante de interviu ce va fi acordat presei.
Var 1..daca castigam:-Vedeti ,eu am studiat cu f mare atentie istoria Greciei,de la Ptolemeu,Aristotel ,Democrit si Leucip si mi-am zis ori eu ori ei.Aaa…. si povestea aia cu calul troian.Si l-am bagat la inaintare pe fazanul numarul unu Marica.Care fiind fazan de serviciu nu a facut dacat sa transpire pe teren ,ca gol a marcat piticul Torje.Dupa care in momentul cand portarul grec era cu ochii dupa niste Tzatze.made.in.Ro turcul,in ghilimele,BStancu le-a mai tras o lovitura pe la spate si cu 2 la zero mergem la Rio..Asa vad si eu tzatze pe Copacabana
var 2..daca pierdem:-Aaa …pai eu nu am in contract aceasta calificare in Brazilia.Si la urma urmei ce sa cautam noi acolo?Pai nu sunt destule cluburi,femei tzatoase in Romania?Intrebati-i pe baieti,mutu cocis marica,tanase,,,,
PS:Nu vi se pare curios ca un asemenea meci este transmis de RomaniaTv si antena1 si Nu este transmis de…in primul rand de TVR,o televiziune la care platim abonament toti romanii,apoi de renumitul post ProTv?

