Un email ce nu a fost trimis


Acum aproximativ un an am descoperit o mica firma de croitorie intr-un cartier din Bucuresti.Am sunat la usa si o angajata mi-a raspuns ca sefa nu e acasa deci nu pot sa intru.Aflasem de firma de pe internet,avea un site.De ce m-am dus ?De curiozitate.
Dupa vreo luna si ceva vad anunt publicitar:bla..bla..bla..mare expozitie mare …multe firme ..printre care si aceea de mai inainte.De curiozitate,ma duc.Intrarea 5 lei!Unde s-a mai pomenit „Targ cu vanzare de produse ” cu taxa la intrare???? Marfurile firmei X(aia din primul paragraf) erau niste prafuituri de textile care nici la second hand nu le vindeai cu 10 lei bucata.
Eu stiam cine e patroana firmei ,avea email,asa ca ii dau niste sugestii de noi creatii,o adevarata banca de date,peste 60 de creatii.Mai tarziu ,februarie -martie -aprilie-samd-pana in luna sept 2013 ii ofer mici „pastile creationale”.In paralel,observ ca ideile mele au prins contur,in sensul ca ea a inceput sa creeze,sa vanda textile concepute (ba chiar comercializate) conform ideilor mele.
Acum chiar are un renume.
Credeti ca mi-a trimis vreodata vreun email de multumire?Un email protocolar ,ceva de genul „Va multumim pentru sugestiile dumneavoastra”.Nu s-a intimplat acest lucru.
Uite de asta mi-e scarba de unii oameni.Nici macar pe internet nu pot fi oameni.

