Romania si cainii vagabonzi(fara stapan)


Fenomenul acesta exista de peste 10 ani.In acest an un copilas de 4 ani este omorat de astfel de caini.La Cluj ,la Timisoara, la Iasi ,la Constanta nu s-au intamplat astfel de lucruri.Cine este de vina?
Toata societatea romaneasca e de vina.Deoarece un Parlament ales prin alegeri democratice nu a dat legi pentru a preveni astfel de evenimente.
Apoi sunt de vina toti indivizii care apar la TV si iau apararea cainilior vagabonzi.Unii sunt de la ONG ,altii sunt avocati ,altii sunt politicieni si dau ca solutie sterilizarea..Dar cainii vagabonzi sterilizati tot ucid oameni.
Eu locuiesc in Bucuresti.Am avut probleme de acest gen.Am tipat la caine,s-a linistit.Daca erau mai multi ,au curaj ,nu ajunge sa tipi la ei.Parerea mea:oamenii fac legi pentru oameni/de ce sa nu facem legi eficiente?/in cazul de fata:uciderea tuturor maidanezilor,ei sunt animale fara stapan,fara raspundere in fata legilor facute de oameni.
Iar pozele cu catelusi bichon maltez,chihuahua nu sunt decat pt a manipula opinia publica
O solutie rapida si eficienta ar fi pt Bucuresti:toate asociatiile de vanatori si pescari din sectoarele Bucurestiului-razie prin oras,toti cainii vagabonzi impuscati pe loc.Intr-o saptamana scapam de aceasta ciuma.

3 gânduri despre &8222;Romania si cainii vagabonzi(fara stapan)&8221;

  1. bine hai sa omoram toti caini maidanezi. Sa ii impuscam in cap sau sa ii eustansiam. Dar numai maidanezi musca si omoara oare? Si ce i de pitubli samd ,toate rasele de caini considerate periculoase,si ei musca. Cred ca am auzit mai multe cazuri de atcuri de caini cu stapani decat fara stapani. Imi pare rau de acel copil mort chiar imi pare rau! Dar omoratul cainilor fara suflet nu este o solutie. Daca nu ar exista atata hotie si corputie in aceasta tara poate ca s ar putea face ceva. S ar putea aloca bani pentru constuirea unor adaposturi pentru caini,s-ar putea vacina ,sterliliza,si multe altele. S ar putea face o campanie pentru a motiva adoptarea lor …S-ar putea face multe dar bineinteles ca toate aceste solutii sunt complicate,complexe. E mai usor a alege calea usoara,nu?

    Apreciază

Comentariile sunt închise.