Anunt important:”divortata caut Bula”


1-Proaspat divortat, Bula explica unui prieten:
– Sotia s-a ales cu casa, eu cu mobila si cu masina…
– Iar banii? Banii cum i-ati impartit?
– Banii i-au impartit avocatii nostri, intre ei…

2-La sedinta cu parintii, un doctor le explica parintilor de diverse boli si ce masuri ar trebui sa ia ca sa scape de ele. Printre altele:
– Cum trebuie sa ne protejam de SIDA?
– Sa folosim prezervativul in primul rand.
– Dar de boala vacii nebune?
– Sa divortam, domnule!

3.-In fiecare zi judecatorul se confrunta cu tot felul de cazuri care mai de care mai ciudate. Intr-o zi se prezinta la el o familie de bulgari.
– Vreau sa divortez, sotul meu are scula prea mica.
– Cum asa? Cati centimetri?
– 20, domnule.
– ???
– Pai, burta lui e de 8 cm, a mea de 8 si cu 4 ce sa mai fac?

4.-O sotie extrem de nervoasa se prezinta in fata doamnei judecator:
-Vreau sa divortez de barbatul meu, deoarece este 300 % impotent.
-Vreti sa spuneti ca e 100%.
-Nu, doamna judecator. Cand ne-am luat era 100%, apoi dupa cinci ani i-au fost amputate degetele, iar saptamana trecuta si-a muscat si limba.

5.-una care cauta pe tpu.ro
http://www.tpu.ro/dragoste-si-sex/sunt-divortata-din-vina-lui-si-mi-caut-jumatatea-as-putea-oare-sa-gasesc-un-barbat-sincer-iubitor-si-stabil/

6.-Intr-un proces de divort, judecatorul ii spune lui Bula:
– Vreau sa-i acord sotiei dumitale o pensie lunara de 2000 de lei, pentru intretinerea sa si a copilului.
– Foarte frumos din partea dumneavoastra, domnule judecator, spune Bula. Din cand in cand, si eu le dadeam cate ceva.

7.–Bula, cinstit, m-ai inselat vreodata?
– Cinstit, iti spun, o data nu!

