Filmul zilei:Titanic


Povestea o cam stie toata lumea,sa revedem clipul

Si apoi un alt clip din film


10%din volumul aisbergului e deasupra apei,partea vazuta ,iar 90% este partea nevazuta, sub apa.

Cam asa este si cu oamenii,10% este ceea ce se afiseaza in public si 90% este partea ascunsa.In cazul oamenilor procentele de mai sus  mai pot varia spre o directie  de 50-50%,nu am facut eu vreun sondaj sociologic.Ideea este ca oamenii poarta „masti”.
Unii le poarta numai in societate,dar mai grav este cand le poarta in propria familie.
Si oricat ai fi de „titanic”” te vei scufunda daca te ciocnesti cu aisbergul.

2 gânduri despre &8222;Filmul zilei:Titanic&8221;

  1. Ai auzit de sintagma „libertatea măştii”? Cred ca toţi avem senzaţia libertăţii sub măştile noastre, pentru că toţi le purtăm, chiar şi tu!

    Apreciază

  2. De unde stii tu ca eu port o masca?Iti spun sincer,eu nu port nicio masca.Eu ma cert cu nevasta cand e cazul.Nu o iert pt greselile comise.Senzatia libertatii sub o masca o poti avea ,dar aceasta nu este realitate!

    Apreciază

Comentariile sunt închise.