Traiasca 9 mai!


Traiasca Maria!(e fiica mea)-azi e ziua ei.
Daca pe 7 mai ati vazut-o pe Alizee intr-un clip din 2003 si cu un text improvizat de mine,m-am gandit sa repetam faza dar cu o rotatie de 180 de grade ,adica textul este altfel.Pe Alizee am incercat sa o rotesc 180 de grade dar nu am reusit, e o corsicana dracoasa.

Am vorbit cu vantul degeaba
Viens mon amour c ‘ést le jour
Nu ma mai inteleg cu baba
Viens cette nuit ,mon amour
Am vorbit cu Luna degeaba
Tu es ma vie,tu es mon amour
Ti-am impletit cununa degeaba
Tu es ma nuit,tu es ma jour

Strig la soare „Te urasc!””
Pluvieuse est ce jour
Strig la Luna „Te urasc””
Glamoureuse est cet amour

A inflorit liliacul de-abia acum
Viens mon amor c ést le jour
Privesc la caruta rupta-n drum
Viens cette nuit, mon amour
Inspir si expir miros de dragoste
Tu es ma vie,tu es mon amour
Inspir si expir o pacoste
Tu es ma nuit,tu es ma jour

Strig la soare „Te urasc!””
Pluvieuse est ce jour
Strig la Luna „Te urasc””
Glamoureuse est cet amour

