Mi-am cumparat masina noua


Dupa ani de chin si jale mi-am luat masina noua,Dacia Logan.Mare minune mare, care dupa doi ani a devenit Dacia Golan.Si iata de ce:fura la benzina,fura la ulei,bagi 5 lei si ramai fara ei dupa un kilometru.
Sau mai rau,faci un kilometru cu ea si te lasa in drum,cauciucuri sparte,motor blocat si racirea e tot pe incalzire,chiar ca ma scoate din fire.
Tocmai cand ajungi la o suta pe ora incepe sa tuseasca si tuseste si tuseste de avantul ti se opreste.Chiar si vinerea se blegeste.
Cand ii zic ia-o drept inainte,merge ce merge vreo 3 zile si apoi o ia in porumbiste,ba la stanga ,ba la dreapta,tot pe aratura ca deh….vrea sa mai faca o tura.
Si apoi mai e si mare amatoare de recorduri,cum ar fi,cate persoane incap intr-o masina.Uite-asa ,pe zi ce a trecut a ajuns la 3 fete in portbagaj,6 pe bancheta din spate,inca 3 pe scaunul din fata,in total vreo 12 puicute colorate candidate la un GuinessRecord.Rotile nu s-au dezumflat,arcurile au functionat,numai lume fericita,felicitarile ,masa si dansul in Parcul Cismigiu langa PodulMare sub platan calare.Si acolo inca odata….inc-odata a facut-o si mai lata.Inca trei blonde pe lista ca vad ca tot insista.
-Bai dar cine-ti da voie pe aratura?
-Cum cine?Eu sunt masina cu gir de la mama de la tata si daca ma superi nu te mai duc niciun metru.Du-te si ia metroul.
-Daaa….Mama de la Sovata ,unde nu se stie cine-i tata!
Decat asa masina Dacia cu patru roti,dupa 2 ani sa te conduca ea,mai bine BMW cu trei pedale.Daca te enerveaza ii rupi o pedala si o faci motocicleta.BMWul ramane BMW chiar si pe 2 roti.
ACEST TEXT ESTE UN PAMFLET.

bmw-bike-

