Monden


Coana Veta ,nevasta lui nea Mitica de la 4 citeste.Ce citeste?Paris Match,GQ si alte mofturi de femei.Nea Mitica o vede si ii zice ce faci fa, ai inceput sa citesti romane frantuzesti ?Ea calma:Nu draga ,doar le rasfoiam.
Mitica:(,linistit),:banuiam eu ,ca doar nu prea le ai cu limba frantuzeasca.
Ia pune mana si citeste asta:
Stau cateodata si-mi aduc aminte ce vremi si ce oameni mai erau prin partile noastre,pe cand incepusem si eu ,dragalita-Doamne,,a ma ridica baietas la casa parintilor mei,in satul Humulesti…..
S-apoi Humulestii,si pe vremea aceea ,nu erau numai asa un sat de oameni fara capatai,.ci sat vechi razasesc,,intemeiet in toata puterea cuvantului:cu gospodari tot unul si unul,cu flacai voinici si fete mandre,care stiu a invarti si hora si suveica………….

Nu stiu altii cum sunt,dar eu cand ma gandesc la locul nasterii mele…parca-mi salta si acum inima de bucurie!

